Як оформити картку Мастеркард у Ощадбанку

Карта Ощадбанку Маестро: що це, як оформити і скільки коштує

Пластикова карта Маестро стала вельми популярним інструментом для безготівкових розрахунків. Нерідко Ощадбанк видає такі картки власникам пенсійних вкладів. Однак, багато користувачів до сих пір задаються питанням: Маестро відноситься до платіжної системи «Віза» або «Мастеркард»?

Відповімо відразу: Maestro відноситься до системи MasterCard і володіє міжнародним статусом.

Купуючи Маестро, ви отримуєте дебетову картку найпростішого рівня. Вона відкриває власнику доступ до безготівкового використання особистих коштів. Оформивши картку, ви зможете здійснювати грошові перекази, оплачувати покупки і управляти рахунком через особистий кабінет в системі Сбербанк Онлайн.

Ще один популярний питання клієнтів банку: скільки коштує річне обслуговування карти Маестро? Вона вважається бюджетним продуктом. Щорічна плата за обслуговування не перевищує 300 рублів. А пенсіонерам продукт видається безкоштовно.

Як і більшість аналогічних продуктів, дебетова картка Maestro служить 3 роки. Після закінчення цього часу вам слід здійснити перевипуск.

Кожна варіація банківського продукту має унікальні властивості. Їх ми і розглянемо в даній статті.

Можливості та особливості

Можливості карти Маестро Ощадбанку досить великі. Незважаючи на те, що карта є бюджетним варіантом, вона підтримує проведення всіх стандартних операцій.

Це означає, що після оформлення картки, ви отримаєте наступні можливості:

  • Самостійний вибір валюти для зберігання коштів.
  • Перевага віддаленого управління рахунками через «Мобільний банк» або «Сбербанк Онлайн».
  • Система лояльності клієнтів.
  • Зняття коштів в банкоматах Сбербанк Росії і інших фінансових систем. Однак, при переведенні в готівку грошей в банкоматах сторонніх організацій, з держателя буде стягуватися комісія.
  • Зняття готівки за кордоном в банкоматах, які співпрацюють з Ощадбанком.
  • Переказ коштів між рахунками.
  • Використання опції «Автоплатеж», яка дозволяє автоматично поповнювати рахунок вашого мобільного телефону або оплачувати послуги ЖКГ.
  • Безготівкова оплата покупок як на території нашої країни, так і за її межами.
  • Оплата покупок через інтернет.

Серед особливостей карти Маестро варто виділити наступні:

  • Будучи продуктом миттєвої видачі, вона не завжди є персональною. Однак на зарплатних і пенсійних картках ім’я і прізвище господаря вказуються в обов’язковому порядку.
  • Власні рахунки не можуть відкривати особи, які досягли 14-річного віку.
  • Номер карти складається з вісімнадцяти чисел.
  • Будь-яка транзакція вимагає авторизації методом введення пін-коду.
  • Дебетова карта Ощадбанку Маестро, випущена до 2014 року, не мали захисним кодом типу CVV2, CVC2, які необхідно використовувати при онлайн-оплаті. Безпека карт даного типу забезпечувала система Secure Code. Сьогодні внесення коштів за покупку товару через інтернет чи можливо без введення коду CVV2, CVC2.
  • Протягом тридцяти днів можна зняти не більше 500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Добовий ліміт становить лише 50 тисяч рублів.

Як виглядає карта, можна побачити на фото нижче:

Маестро, Віза або Мастеркард: що вибрати?

більшість власників дебетових продуктів зазвичай не в курсі відмінностей в платіжних системах. Підбір банківських послуг відбувається на основі поверхневих знань про основні особливості кожної карти. Насправді ж, між платіжними системами існує цілий ряд відмінностей. Розглянемо їх докладніше.

Відмінності Маестро і Мастеркард. Mastercard – платіжна система міжнародного масштабу, яка діє в більшості країн світу. Система включає в себе кілька торгових марок. Іншими словами, Маестро є одним із сервісів системи Мастеркард, який з’явився в дев’яностих роках. Тоді як сама система була утворена в кінці 70-х років. Авторизація платежів по карті Маестро в Ощадбанку здійснюється тільки під час онлайн-транзакцій.

Решта послуг допускають авторизацію оффлайн або голосове підтвердження. Перший варіант передбачає миттєве підтвердження платежу: з вашого рахунку буде знято необхідні кошти, а інформація про їх списання буде доставлена ​​в банк після закінчення робочого дня. Голосова авторизація – це підтвердження оплати касиром по телефону. Він зв’язується зі службою безпеки банку і підтверджує ваш платіж. Така послуга – нова і визнана застарілою. Однак в деяких випадках її до сих пір використовують.

Відмінності між Віза і Маестро. Віза, за аналогією з Мастеркард, є платіжною системою, яка складається з безлічі торгових марок. Віза або Мастеркард – вибирати лише вам. Однак варто зазначити, що в платіжній системі Віза також існує карта, яка є аналогом Маестро – це Visa Electron. На відміну від Маестро, картка Віза має номером в 16 символів. Віза Електрон дозволяє оплачувати товари без введення пін-коду.

Віза використовується для обміну валюти на долари. У той час, як банківська карта Маестро Ощадбанку – на євро.

За допомогою картки Віза ви зможете оплачувати покупки в інтернеті. Ця опція управляється банком. Електронна покупка за допомогою Маестро буде можлива, тільки якщо у вас підключені такі опції, як доступ до системи PayPal.

Як бачите, різниця є. Визначитися з тим, який варіант вам підійде більше, допоможуть співробітники банку.

Як оформити?

Для того щоб стати власником пластикової карти Ощадбанку Маестро, необхідно задовольняти деяким банківським вимогам. Головне з них полягає в тому, що ви повинні бути громадянином Російської Федерації у віці від чотирнадцяти років. З документів вам буде потрібно лише паспорт.

Як отримати карту? Зробити це можна двома способами:

  1. Оформити заявку через інтернет. Для цього вам необхідно зайти на офіційний портал Ощадбанку, заповнити там анкету і в призначений час з’явитися в зручне вам відділення, щоб отримати карту Маестро.
  2. Оформити заявку у відділенні банку особисто. Для цього ви повинні відвідати відділення банку і заповнити там відповідну заяву. Через кілька днів, ви зможете отримати пластик в тому ж місці. Якщо ви вирішите оформити карту Маестро “Моментум», то вона буде видана вам прямо в день звернення.

Поповнення рахунку

Найчастіше карту Маестро оформляють для того, щоб отримувати різноманітні види виплат. Наприклад, це може бути зарплата або пенсія . Однак в деяких випадках виникає необхідність поповнення рахунку за допомогою готівкових коштів.

У цих ситуаціях вдаються до таких методів поповнення балансу, як:

  • Переклад фінансів з одного рахунку на інший за допомогою електронних сервісів.
  • Переклад з пластика іншого банку.
  • Поповнення балансу за допомогою банкомату або терміналу.

Крім питання поповнення карти, може виникнути необхідність в деталізації переміщення грошових коштів. Таку інформацію можна отримати через електронні сервіси, або замовити щомісячну розсилку звіту. Ця послуга зазвичай безкоштовна.

Ощадбанківських карта Маестро є дуже популярним в нашій країні продуктом. Для того, щоб максимально персоналізувати її, банк випускає кілька видів для різних верств населення. На соціальних картках часто можна навіть виявити фотографію власника.

Як оформити картку Мастеркард у Ощадбанку

Цей сайт оптимізовано для таких браузерів:

  • Google Chrome (остання версія)
  • Firefox (остання версія)
  • Internet Explorer 11
  • Safari (остання версія)
  • Edge (остання версія)

Я торговець. Що таке Mastercard SecureCode?

Mastercard SecureCode – це програма, створена для надання онлайн-торговцям додаткової безпеки під час надсилання в банк інформації про авторизованих власників карток і кваліфікації онлайн-транзакцій для захисту від запитів на повернення платежу через виявлення «неавторизованих користувачів карток» або «нерозпізнаних користувачів карток».

Я клієнт. Що таке Mastercard SecureCode?

Mastercard SecureCode – це сервіс для вдосконалення вашої наявної кредитної або дебетної картки Mastercard. Разом з особистим кодом, подібним до PIN-коду, ви здобуваєте захист від неавторизованого використання вашої картки під час покупок у продавців, що користуються цим сервісом.

Як працює Mastercard SecureCode?

Щойно ви зареєструєте та створите собі особистий SecureCode, ваша фінансова установа автоматично вимагатиме введення вашого SecureCode щоразу під час оплати покупки вашою зареєстрованою кредитною або дебетною карткою в онлайн-продавця, який користується цим сервісом. Далі ваша фінансова установа швидко підтверджує введений SecureCode, і на цьому покупку оформлено. Продавець ніколи не дізнається вашого SecureCode. Його використання подібне до введення PIN-коду в банкоматі.

Як Mastercard SecureCode захищає мене?

Правильно ввівши свій SecureCode під час здійснення покупки в продавця, який користується даним сервісом, ви підтверджуєте, що є авторизованим власником картки, і на цьому оформлення вашої покупки завершується. У разі неправильного введення SecureCode покупка не здійсниться.

Скільки карток я можу зареєструвати для використання SecureCode?

Ми закликаємо вас зареєструвати всі свої картки Mastercard. Ви можете зареєструвати необмежену кількість карток.

Двоє людей з об’єднаним рахунком можуть використовувати той самий пароль чи їм потрібно зареєструватись у сервісі SecureCode окремо?

Реєстрація здійснюється на рівні рахунку, тож пароль має бути спільним.

Що робити, якщо я забуду свій SecureCode?

Вам буде рекомендовано повторно встановити свій SecureCode або зателефонувати до вашої фінансової установи за номером обслуговування клієнтів, який зазвичай є на звороті картки.

Що як мій SecureCode не спрацює або я отримаю повідомлення про помилку?

Вам слід зателефонувати до вашої фінансової установи за номером обслуговування клієнтів, який зазвичай є на звороті картки. Передайте отримане повідомлення представникові клієнтського сервісу.

Що як я не отримаю SMS/текстового повідомлення з моїм PIN-кодом для SecureCode?

Якщо ваша фінансова установа користується SMS/текстовими повідомленнями для авторизації в SecureCode, то вам потрібно зателефонувати до вашої фінансової установи за номером обслуговування клієнтів, який зазвичай є на звороті картки.

Що станеться, коли спливе термін дії моєї картки або зміняться мої платіжні реквізити?

Емітент вашої картки автоматично оновить цю інформацію у вашому профілі.

Що станеться, якщо я анулюю свою картку й отримаю нову, з іншим номером рахунку?

Вам потрібно буде зареєструвати нову картку в SecureCode. Просто поверніться до сторінки реєстрації та завершіть реєстрацію, використовуючи дані нової картки.

Я онлайн-торговець або веду онлайн-бізнес. Як мені активувати SecureCode від Mastercard?

Можливість підтримки SecureCode може бути вже доступною у вашого обробника транзакцій. Вам лише потрібно:

  • Зв’язатися зі своїм обробником транзакцій та отримати підтвердження того, що він підтримує програму Mastercard SecureCode.
  • Установити на своєму сайті вбудований додаток, сумісний із Mastercard SecureCode.
  • Протестувати свій сайт на сумісність із Mastercard, щоб переконатися, що SecureCode працює належним чином.
  • Розмістити логотип Mastercard SecureCode, щоб повідомити своїх клієнтів про те, що ви дбаєте про безпеку онлайн-покупок.
  • Передайте емітентові картки дані авторизації транзакції за допомогою звичайного процесу авторизації з використанням технології гарантування безпеки інтернет-платежів (UCAF).

Чи можу я розпочати тестування свого сайту, щойно запроваджу використання SecureCode?

Зв’яжіться зі своїм обробником транзакцій, коли будете готові до тестування сайту.

Чи легко покупцям використовувати SecureCode?

Так. Покупець просто вводить особистий Mastercard SecureCode у вбудованому вікні, яке надає емітент його картки, і лише потім завершується оформлення його онлайн-транзакції. Емітент картки відповідальний за підтвердження коду.

Я торговець і хотів би надавати SecureCode. Як мені знайти сертифікованого продавця SecureCode?

Актуальний перелік сертифікованих продавців, що відповідають вимогам Mastercard SecureCode, можна знайти за посиланням Mastercard SecureCode vendor list.

Як мені завантажити й розмістити на своєму сайті логотип Mastercard SecureCode?

Щойно ви завершите тестування на сумісність, Mastercard надасть вам ідентифікатор програми SecureCode.

Я торговець, чому я маю використовувати технологію оплати Mastercard SecureCode?

Надаючи своїм клієнтам можливість використовувати Mastercard SecureCode, Ви захищаєте їх від несанкціонованого використання їхніх кредитних карток. Такий захист створений і для того, щоб знизити ризики зворотного платежу й витрат на обробку. Технологія оплати SecureCode значно підвищує довіру клієнтів до Вашого інтернет-магазину, завдяки чому вони частіше робитимуть онлайн-покупки саме у Вас. Також SecureCode допоможе Вам значно розширити географію бізнесу за рахунок клієнтів у країнах, де дебетові картки більш популярні, ніж кредитні картки. Адже, крім додаткового захисту від зворотних платежів для цих клієнтів, Ви також матимете можливість обробляти транзакції дебетових карток Maestro ® .

Як я можу дізнатися, що інтернет-магазин використовує технологію оплати Mastercard SecureCode?

Як правило, більшість учасників програми розміщують на своєму сайті логотип Mastercard SecureCode. Проте, навіть якщо Ви не бачите логотип SecureCode, інтернет-магазин, який використовує технологію SecureCode, перед транзакцією запропонує Вам ввести SecureCode.

Як інтернет-магазин дізнається, що моя картка приєднана до SecureCode?

Якщо інтернет-магазин, в якому Ви купуєте, також використовує цю технологію, то під час транзакції Ваша картка буде автоматично ідентифікована.

Що відбувається, коли я розраховуюся в магазині, який використовує технологію SecureCode?

Коли Ви розраховуєтеся карткою Mastercard в інтернет-магазині, який використовує технологію SecureCode, Вам автоматично буде запропоновано вказати SecureCode. Ознайомившись з деталями покупки й переконавшись, що «ідентифікаційна фраза» є коректною, просто наберіть унікальний SecureCode для завершення покупки.

Що таке «ідентифікаційна фраза»?

Ідентифікаційна фраза – це повідомлення, яке ви вказуєте під час реєстрації. Щоразу, коли Ви здійснюватимете покупку в Інтернеті, Вам буде запропоновано ввести свій SecureCode. У цей час Ви будете бачити свою ідентифікаційну фразу та іншу інформацію про покупку. Ідентифікаційна фраза є гарантією того, що Ви спілкуєтеся з Вашою фінансовою установою. Якщо фраза у вікні, яке спливає, неправильна, Ви маєте негайно повідомити про можливе шахрайство службу підтримки банку, зателефонувавши за номером, який вказаний на зворотному боці Вашої картки.

Як SecureCode змінить процес покупки товарів через Інтернет?

Сам процес не змінюється, крім того, що під час кожної транзакції Вам необхідно буде вказувати SecureCode. SecureCode відомий тільки Вам і його ніхто не побачить під час оформлення інтернет-замовлення.

Чи я можу розраховуватися в інтернет-магазинах, які приймають Mastercard, але не є учасниками програми SecureCode?

Якщо Ви розраховуєтеся в інтернет-магазині, який не є учасником SecureCode, у Вас не запитають Ваш SecureCode. На Вас, як і раніше буде поширюватися дія системи захисту Zero Liability від Mastercard, яка захищатиме Вашу картку від несанкціонованих операцій і шахраїв.

Я власник магазину, який би хотів приєднатися до Mastercard SecureCode. Як мені отримати більш детальну інформацію?

Для отримання додаткової інформації відвідайте, будь ласка, SecureCode Merchant.

Чим відрізняється SecureCode від Zero Liability?

Використання Mastercard SecureCode забезпечує додатковий захист від несанкціонованого використання в інтернет-магазинах, які підтримують цю технологію. А Zero Liability – глобальна система захисту, яка призначена для захисту власників карток від шахраїв і несанкціонованих операцій.

Де я можу ознайомитися з правилами й умовами використання SecureCode?

Відвідайте сайт Вашого банку-емітента або зверніться до відділу банку з обслуговування клієнтів, щоб ознайомитися з умовами використання технології оплати Mastercard SecureCode, які відповідають саме Вашій картці.

Де я можу ознайомитися з політикою конфіденційності SecureCode?

Відвідайте сайт Вашого банку-емітента або зверніться до відділу банку з обслуговування клієнтів, щоб ознайомитися з політикою конфіденційності, яка відповідає саме Вашій картці.

Не знайшли відповіді на запитання?

Якщо Ви не знайшли відповіді на свої запитання, ми рекомендуємо звернутися до Вашого банку (контактна інформація зазвичай розміщена на зворотному боці картки). Також Ви можете звернутися до Служби підтримки Mastercard, зателефонувавши за номером 0 800 30 30 07.

Як працює Mastercard SecureCode?

Щоразу, коли Ви плануєте здійснити покупку в Інтернеті, Mastercard SecureCode виконує такі дії для того, щоб захистити вашу картку від несанкціонованого використання:

  • Перед здійсненням транзакції автоматично відкриває вікно Mastercard SecureCode, де Ви маєте вказати свій унікальний персональний код.
  • Банк, який випустив Вашу картку Mastercard, перевіряє код і підтверджує транзакцію.

Чи підтримують картки Maestro технологію Mastercard SecureCode?

Так. Mastercard SecureCode надає можливість банкам-емітентам підтримувати транзакції Maestro ® в Інтернеті та проводити транскордонні транзакції з інтернет-магазинами в країнах, де дебітові картки використовуються частіше, ніж кредитні.

Чи обов’язково мені розміщувати логотип Mastercard SecureCode на своєму сайті?

Так. Після того, як Ви успішно пройдете тестування, Mastercard надішле Вам логотип MasterCard SecureCode і правила його розміщення на сайті. Це дає змогу всім споживачам побачити, що Ви зацікавлені в безпеці інтернет-платежів і робите їхні транзакції безпечнішими.

До кого можна звернутися за допомогою з Mastercard SecureCode?

Зверніться в банк, який випустив Вашу картку Mastercard, за додатковою інформацією.

Як я можу підключитися до Concierge Service?

Ви купуєте банківський продукт, до якого входить послуга Concierge Service. Щойно ви отримуєте карту, ви можете починати користуватися послугою Concierge Service.

Який механізм використання Concierge Service?

  1. Ви телефонуєте (або відсилаєте свій запит у вигляді смс чи на email з коротким описом).
  2. Запит приймається в роботу.
  3. Менеджер узгодить з вами всі деталі (зручну форму отримання інформації – мессенджер, email, дзвінок, час виконання запиту).
  4. Якщо у вас виникнуть додаткові питання, ви можете завжди зателефонувати або надіслати email для уточнення в будь-який час.

Які типові приклади використання Concierge Service?

  • Контактна інформація організацій;
  • замовлення таксі;
  • пошук авіа та залізничних квитків;
  • доставка квітів;
  • інформація щодо курсу валют;
  • прогноз погоди;
  • афіша театру та кіно;
  • пошук квитків на концерт;
  • бронювання столиків в ресторанах;
  • пошук і замовлення товарів;
  • підбір подарунків;
  • оренда квартир (будинків);
  • організація турів;
  • замовлення трансферу;
  • організація послуг гіда;
  • організація послуг перекладача;
  • підбір домашнього персоналу (няні, вихователя);
  • запис до лікаря та інше.

Як я можу отримати додаткову інформацію щодо можливостей Concierge Service?

Ви можете звернутися до вашого банку за додатковою інформацією, або просто задати уточнюючі питання, звернувшись до Concierge Service за наступними контактами:

  1. номер телефону: 0 800 33 77 95, для дзвінків із-за кордону +38 (067) 401 77 95;
  2. Telegram: @mastercard_concierge_bot;
  3. Viber: mastercard_concierge_bot;
  4. Whats App: +38 (067) 401 77 95;
  5. E-mail: [email protected]

Який режим роботи Concierge Service?

Concierge Service працює для вас без перерв та вихідних, 24 години на добу, 7 днів на тиждень.

Чи впливає спосіб яким вчинено запит (телефон, email чи смс) на якість чи швидкість виконання мого запиту?

Ні, всі ваші запити виконуються однаково ретельно та оперативно.

Яка вартість користування послугою Concierge Service?

Послуги Concierge Service щодо пошуку інформації та організації є безкоштовними. Вартість замовлених товарів та послуг оплачується вами самостійно.
Наприклад: ви замовили доставку квітів. Пошук квітів та організація доставки – послуга для вас безкоштовна, а вартість квітів та вартість доставки – платна (оплачується вами самостійно).

Чи може хтось використовувати Concierge Service від мого імені?

Послугою Concierge Service ви можете користуватися особисто або ви можете підключити послугу для 3-х додаткових осіб на свій вибір: особистого асистента, дружини/чоловіка, секретаря, тощо. Підключення безкоштовне.

Чи можу я використовувати Concierge Service за кордоном? Які є особливості щодо використання Concierge Service за кордоном?

Concierge Service працює по всьому світу. Обслуговування за кордоном відбувається аналогічно обслуговуванню в Україні.
Тобто, вам потрібно лише зателефонувати за номером +38 (067) 401 77 95 або відправити повідомлення на:

  1. Telegram: @mastercard_concierge_bot;
  2. Viber: mastercard_concierge_bot;
  3. Whats App: +38 (067) 401 77 95.

Також ви можете надіслати свій запит на email – [email protected]

Які є обмеження щодо використання Concierge Service в цілому?

Concierge Service виконує майже будь-які запити (в рамках вашого пакету). Виконання деяких запитів може бути неможливим з незалежних від Concierge Service причин. В таких випадках Concierge Service намагатиметься запропонувати вам альтернативу.
Наприклад: ви знаходитесь в Австрії на відпочинку у горах і бажаєте перелетіти з одного курорту до іншого на гелікоптері після 18:00. Але польоти гелікоптерів дозволені лише до 18:00 (через погану видимість). У цьому випадку Concierge Service може запропонувати полетіти наступного дня зранку, або скористатися орендою авто. Інші обмеження доступних до виконання послуг визначаються Правилами та умовами надання послуги Concierge Service і описом послуги. Наприклад, не виконуються аморальні та протизаконні запити; запити, що за своєю суттю не відносяться до послуги Concierge Service; запити, виконання яких вимагає непомірних та/чи неприйнятних зусиль. Некоректна поведінка клієнта (образи, приниження, використання ненормативної лексики) може призвести до відмови в обслуговуванні.

Що робити, якщо я незадоволений роботою Concierge Service?

Ви можете зателефонувати до Concierge Service та залишити скаргу або надіслати скаргу на email [email protected]. Скарга буде розглянута протягом 3-х робочих днів. Перша відповідь на скаргу буде надана вам протягом 24 годин, з моменту її подання.

Якою мовою надається послуга Concierge Service?

Обслуговування передбачено трьома мовами: українською, російською та англійською. Для отримання послуги будь-якою із зазначених мов вам достатньо звернутись цією мовою до служби Concierge Service.

Як підключити послугу Concierge Service для додаткової особи?

Для цього вам достатньо лише звернутись до Concierge Service зі свого номеру телефону та надати необхідні дані особи, якій надається доступ до послуги. (ПІП, дата народження, номер мобільного телефону).

Чи можете ви проінформувати особу, яку додатково було підключено?

Так, ви можете попросити менеджера зателефонувати даній особі та/або надіслати повідомлення з контактними даними Concierge Service. Під час дзвінка особі, якій активовано послугу, буде повідомлено, що дзвінок здійснюється за вашим дорученням. Також ви можете на власний розсуд самостійно проінформувати особу, про надану їй послугу.

Чи можливо змінити особу, якій надано додатковий доступ до послуги?

Так, для цього достатньо повідомити про це співробітника Concierge Service.

Чи можливо припинити додатковий доступ до послуги, що надано третій особі?

Так, для цього достатньо повідомити про це співробітника Concierge Service.

Що робити, якщо я не хочу отримувати послугу?

Якщо ви хочете, щоб послугу було деактивовано – зверніться до вашого банку.

Чи будуть мої дані передані третім особам або іншим партнерам?

Щоб ви мали змогу користуватися послугами Concierge Service, у нас може виникнути потреба надати ваші дані деяким організаціям, нашим комерційним партнерам, які виконуватимуть ваше замовлення. Такі партнери можуть збирати ваші персональні дані відповідно до своїх політик захисту й конфіденційності даних. Будь ласка, ознайомтеся з повідомленнями про конфіденційність наших комерційних партнерів для отримання додаткової інформації про те, як вони можуть обробляти ваші персональні дані.

Чи можливо отримати юридичні консультації, звернувшись до консьєрж-сервісу?

Так, якщо ви обслуговуєтесь в рамках пакету Concierge Service Legal (підключеня здійснює ваш банк). Консультація надається професіональними юристами протягом 24 годин (якщо запит залишено з робочі дні з 9.00 до 18.00). Консультації надаються в рамках наступних галузей права українського законодавства:

  • адміністративне право;
  • фінансове право;
  • господарське право;
  • цивільне право;
  • кримінальне право;
  • трудове право;
  • деліктне право;
  • сімейне право;
  • міграційні відносини;
  • корпоративне право;
  • захист прав споживачів;
  • право інтелектуальної власності та інш.

Платіжна картка Моя картка MasterCard – від Ощадбанк

Бонусна програма “Mastercard Більше” (для участі у програмі потрібно зареєструватися на сайті bilshe.mastercard.ua):

  • 1 бал – за кожну транзакцію у торговій мережі незалежно від суми;
  • 2 бали – за транзакцію, здійснену за допомогою технології Mastercard Digital Enablement Service (MDES), наприклад при користуванні Apple Pay чи Google Pay (не менше ніж 50 грн.);
  • 2 бали – за транзакцію з оплати товарів чи послуг онлайн (не менше 50 грн.);
  • 3 бали – за транзакцію з оплати товарів чи послуг онлайн за допомогою технології MDES (не менше 50 грн.).

Накопичені бали можна обміняти на знижки, подарунки або спеціальні пропозиції з каталогу. Усі пропозиції в каталозі коштують 10 балів.

Штрафи і санкції

Переваги та недоліки кредитної картки

Переваги

  • Безкоштовний випуск та обслуговування картки;
  • Можливість безкоштовного зняття готівки;
  • Бонусна програма “Mastercard Більше”;
  • Безкоштовний мобільний додаток та інтернет-банкінг.

Недоліки

Висновок експерта

Класична дебетова картка для будь-яких розрахунків. Банк надає можливість безкоштовно знімати готівку та здійснювати безкоштовні перекази в межах ліміту. Власники картки беруть участь у бонусній програмі “Mastercard Більше” та отримують знижки та спеціальні пропозиції від партнерів Mastercard.

Контакти та реквізити банку

Банк Ощадбанк Головний офіс 01001, м. Київ, вул. Госпітальна, 12-г Ліцензія НБУ №148 від 05.10.2011 МФО 300465 ЕДРПОУ 00032129 Телефон гарячої лінії 0 800 210 800 Офіційний сайт oschadbank.ua

Інші платіжні картки банків

Картка “всеКАРТА”

Продукти

Інформація

Про нас

  • © Банки.юа
  • Свідоцтво на знак для товарів і послуг № 181983 від 10.02.2014. Власником торгівельної марки «Банки» та адміністратором сайту є Паламарчук С.Ю.
  • м. Київ, вул. Дегтярівська, 8а
  • +38 (095) 692-58-84
  • [email protected]
  • Режим роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00

Banki.ua
Copyright © 2018-2024 by “Банки.юа”. м. Київ, Україна. Всі права захищені.
При використанні матеріалів сайту посилання на https://banki.ua обов’язкове!
Сайт не є фінансовою установою, не видає кредити і не несе відповідальності за будь-які укладені договори. Інформація на ньому несе виключно інформаційний характер.
16+

Попередження про ризики. Вкладення в банківські депозити або інші інвестиційні операції пов’язані з ризиками, включаючи ризик втрати частини або всієї суми інвестицій. Перш ніж приймати рішення про здійснення угоди, ви повинні отримати повну інформацію про ризики і витрати, пов’язані з інвестиціями та вкладеннями, правильно оцінити цілі інвестування, свій досвід і допустимий рівень ризику, а при необхідності звернутися за професійною консультацією.

Принципи відповідального запозичення. Підходьте відповідально до питання позики грошей, не займайте більше, ніж потрібно. Не беріть кредит на речі, які ви не можете собі дозволити і без яких ви можете обійтися. Об’єктивно оцінюйте свої фінансові можливості – не варто влізати в борги без вагомих причин. Уважно вивчайте умови кредитних компаній і банків, і завжди уточнюйте спірні моменти. У разі виникнення проблем з погашенням кредиту, завжди йдіть на контакт з кредитором і намагайтеся домовитися.

Файли cookie. Ми використовуємо файли cookie для персоналізації контенту, реклами і для аналізу нашого трафіку. Ми також ділимося інформацією про використання вами нашого сайту з нашими партнерами в рекламі і аналітиці. Продовжуючи використовувати наш веб-сайт, ви погоджуєтеся на використання всіх файлів cookie. Ви завжди можете змінити свої налаштування файлів cookie у своєму браузері і відключити їх.